donderdag 17 november 2011

euhm....

remember me???

It has been soooo long, since I was able to udate here.
I'm sorry guys, if I have let you down.
I'll try to get back in action ASAP!!!!!

The reason why I have been away so long, is health wise.
First, during our Summer holiday, I was a bit unlucky. Whilst a Hilarious day out, me and my DD fell. She fell on my foot, which got hurt very bad.
Until this day I'm still in therapy.
Then, when I was barely off of my crutches, my DH fell and broke his ankle in 2 spots. Talking about BAD LUCK HUH?!!
Kees had to have 2 times surgery and is now recovering and trying to walk aggain, with lots of therapy.
In the mean time SWIRLYDOOS has had 3 reveals (september - october - november)
and I'll post my creations here on the blog within the next few days.

As for my monthly tags.... Girls... I'm so so sorry to let you all down.
I'll pick that up as soon as possible and will do the missed ones.

I hope that you'll stop by at Swirlydoos, cause mennnnn there are so much fun challenges going on.

hugs,
Paulien

9 opmerkingen:

Scraplijn zei

Ik denk dat je gezondheid voor alles gaat. Beterschap voor jullie beide en fijn om te horen dat je aan de betere hand bent. Ik mis je prachtige tags wel hoor, had het er gisteren toevallig nog over met iemand. Maar goed te weten dat ze weer gaan komen. Ik kijk er naar uit, maarrrrrr eerst jij hoor!
Groetjes,
Marjolijn.

Vicky Varvadouka zei

I am sorry to hear about all that bad luck Paulien and I hope you will all be better soon! Welcome back!!!
Hugz,
xoxo

Corine van der Zee zei

Hoeveel keer kan een mens pech hebben zeg! Wauw ongelofelijk zeg! Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Ben reuze benieuwd naar wat er komen gaat, heb je wel gemist hoor!

Liefs Corine

Bellaidea zei

Relax, we will wait, it`s always worth it :)

Luz Maria Bruna zei

I´m so sorry my dear friend! Glad you´re and your family are getting better!

Romy zei

Ik had natuurlijk al het één en ander gehoord, maar nu ik zie het zo op een rijtje zie staan, besef ik alleen nog maar meer hoeveel jullie de afgelopen maanden voor je kiezen hebben gekregen. Ik kan me voorstellen dat het bloggen dan even op een lager pitje komt te staan, sommige dingen gaan voor scrappen en bloggen! In ieder geval heel fijn om weer iets van je te zien;) Ik hoop dat jullie gezinsleven snel weer in wat rustiger vaarwater komt!

joyce zei

Missed you terribly Paulien, glad things are back on tract for you. The pic of the dog is too funny.

Tracey zei

Forgiven forgiven forgiven, just take it easy ,get well and look after yourself honey, love to you all xxx

Lisa zei

Oh my Paulien!!! Just take care of yourself and your DH!!! I hope your are on the mend well.